June 13, 2007

"Mr. Clow"

"Creative people are 50% ego and 50% insecurity. They need to constantly be told they're good and they're loved."

"One of my big gripes with Cannes and other shows is that it emphasizes the wrong values, of being hilarious and dramatic and spectacular at the expense of creating connections between brands and consumers."

-- Lee Clow em entrevista à Advertising Age.

4 comments:

Anonymous said...

Fifti percente ego e fifti percente insegurança?? As percentages estão trocadas, Siñor Lee.

Anonymous said...

Ele tem razão. E eu contra mim falo LOL

Anonymous said...

Gosto do seu blog.. Publicidade.. 50% de mim gosta e 50% de mim nao gosta.

cumpz

Anonymous said...

Gosto do Lee. Adorei a entrevista que ele deu na Shots 100. Um senhor com uma filosofia de vida admirável e um porfolio invejável. Cada vez gosto mais deste pessoal mais "antigo" do mundo da Publicidade. Hegarty's; Lee Clow; Neil French; Frank Lowe, Nizan etc etc. Senhores num mundo de patos bravos.